Marketing gamification met Kunstmatige Intelligentie

Gamification marketing met inzet van AI

Marketing gamification, slimmere marketing

maak die eerste stap eenvoudig.

I3C Strategische & data marketing met inzet van Kunstmatige Intelligentie

Marketing gamification

Bij gamification van de marketing voegen we spelvormen toe. Deze spelvormen vragen een interactie bij de gebruiker en in ruil daarvoor krijgt de gebruiker een beloning. Omdat deze vorm via een interactie ontsluit noemen we het een "unlock". De beloning kan van heel klein tot heel groot, afhankelijk van de doelen en doelgroepen en verwachte aantallen.

Data marketing

Uiteraard horen spelvormen (gamification) binnen de innovatieve marketing en daarom dienen we data te kunnen verzamelen. Hiervoor is een technische oplossing noodzakelijk die vaak nog dient te worden geprogrammeerd. Daarbij wordt gebruik gemaakt van databases die de vluchtige marketingdata op een gestructureerde manier verzamelt. Daarbij kan door de marketeers via een gestructureerde taal voor gegevensuitvraag snel door de bronnen worden gezocht.

Meer informatie over I3C unicorns

Marketing data marketing growth hacking