Marketing voor ieder budget

Haalbaar, schaalbaar, betaalbaar de wereld van data en AI

Schaalbaar en betaalbaar

past in ieder budget.

I3C Strategische & data marketing met inzet van Kunstmatige Intelligentie

Finance

Wie aan marketing gaat doen, gaat geld uitgeven. Het is belangrijk om op voorhand te weten of de marketinginspanning kans van slagen heeft. Daarom wordt een return on investment uitgerekend. Uiteraard gaat een ROI ook om het kritische tijdspad wat uit de planning vloeit. Kosten lopen door terwijl opbrengsten vaak randvoorwaarden kennen. Daarbij is de "reken je rijk" methode uitgesloten.

Dashboard

Om tijdens de gesprinte marketing nog financieel bij te kunnen sturen is een dashboard ontwikkeld. Daarin staat de marketing agenda en de sprint planning. Om bij te kunnen sturen op de KPI's kan de klant via het dashboard aan de knoppen zitten om KPI's of metrics voor te stellen voor een volgende sprint.

Data marketing

Uiteraard hoort data marketing binnen de innovatieve marketing. Echter, om data te kunnen verzamelen dient er een technische oplossing worden bedacht, die bovendien vaak nog dient te worden geprogrammeerd. Daarbij wordt gebruik gemaakt van databases die de vluchtige marketingdata op een gestructureerde manier verzamelt. Daarbij kan door de marketeers via een gestructureerde taal voor gegevensuitvraag snel door de bronnen worden gezocht.

Het kan zijn dat er data uit aanvullende bronnen noodzakelijk is. Ook daar kan via een softwarematige koppeling vaak adequaat op worden ingespeeld.

Meer informatie over I3C unicorns

Marketing data marketing growth hacking